Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Οι νικήτριες του GIVEAWAY.......!!!!!!!!!!!!!!!!


a Rafflecopter giveaway

Συγχαρητήρια κορίτσια! Πάντα τυχερές να είστε! Επειδή δεν ήξερα ποιο δωράκι να δώσω στην καθεμιά, έκανα μια mini κλήρωση με τον παραδοσιακό τρόπο με τα ονόματα γραμμένα σε χαρτάκια..! Έτσι η Anna T. κερδίζει το αφρόλουτρο του Κορρέ και η Menia C. την παλέτα της Inglot με τη σκιά!!Ελπίζω να τα ευχαριστηθείτε!Στείλτε μου με mail τα στοιχεία σας για να σας στείλω τα δωράκια σας! Αν οι νικήτριες δεν επικοινωνήσουν μαζί μου μέχρι την Τετάρτη θα επαναλάβω την κλήρωση!  
Οι υπόλοιπες μη μου στεναχωριέστε!Θα ακολουθήσουν και άλλα giveaways στο άμεσο μέλλον..ήδη σκέφτομαι κάτι προς το φθινόπωρο!
Ελπίζω να περνάτε όλες καλά! Από βδομάδα θα είμαι ποιο τακτική στο blogging γιατί τελείωσαν οι διακοπές μου και επέστρεψα με πολλές ιδέες!!
Σας φιλώ
Μαρία

2 σχόλια: