Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

"Blogger loves...Macadamia healing oil treatment" (vol.2)

Ένα ακόμα Blogger loves είναι έτοιμο για σας, το δεύτερο κατά σειρά...διαβάστε το πρώτο εδώ
Σήμερα θα αναφερθώ σε περιποίηση μαλλιών και συγκεκριμένα στο Macadamia Healing oil treatment. Πρόκειται για ένα θεραπευτικό λάδι μαλλιών, όπως περιγράφει και το όνομά του, το οποίο περιέχει δύο από τα πιο αξιόλογα έλαια που υπάρχουν ,το macadamia και το argan oil! Στοχεύει στην ενυδάτωση της τρίχας και φυσικά στη θρέψη της. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ποικίλους τρόπους.

  • Εφαρμόζεται σε στεγνά μαλλιά για styling και προστασία και έχω να τονίσω ότι αποκλείεται να λαδώσουν τα μαλλιά σας.Προσφέρει επίσης ένα πολύ ευχάριστο άρωμα στα μαλλιά που διαρκεί.
  • Επίσης για έξτρα ενυδάτωση,μετά το λούσιμο,αφού αφαιρέσετε την περιττή υγρασία από τα μαλλιά σας, μπορείτε να το εφαρμόζετε στις άκρες και να συνεχίσετε το styling όπως επιθυμείτε.
  • Για μέγιστα αποτελέσματα μπορεί να αναμειχθεί με τη μάσκα σας ή με κάποια leave-in κρέμα μαλλιών και να κάνετε έτσι τη θεραπεία σας.
  • Ακόμα πολλοί κομμωτές επιλέγουν να αναμειγνύουν μια μικρή ποσότητα του Macadamia Healing oil treatment με τις βαφές μαλλιών.
Προσωπικά το θεωρώ κορυφαίο προϊόν και το καλύτερο από τα λαδάκια μαλλιών που έχω δοκιμάσει. Θετικό για μένα είναι ότι δεν περιέχει,απ'όσο έχω διαβάσει,σιλικόνες. Τα μαλλιά μου είναι βαμμένα και ταλαιπωρημένα από τεχνικές εργασίες όπως ανταύγειες και η ενυδάτωση που τους προσφέρει είναι ακριβώς ότι χρειάζομαι. Ακόμα η Macadamia Natural oil περιλαμβάνει μια πλήρη σειρά περιποίησης μαλλιών, από την οποία έχω δοκιμάσει τη μάσκα και τη leave-in cream και η γνώμη μου είναι το ίδιο θετική( αλλά αυτά σε άλλο post blogger loves..). Μπορούμε να το προμηθευτούμε στην Ελλάδα από τα επιλεγμένα κομμωτήρια στα οποία διατίθεται αλλά και από online shops. Προσωπικά το προμηθεύτηκα από το stand της TNT στην έκθεση Beauty Macedonia, με μειωμένη τιμή έκθεσης. Η τιμή τους κυμαίνεται στα κομμωτήρια κοντά στα 15 ευρώ για τη συσκευασία των 30ml.

ENGLISH Please..
Another "Blogger loves..." is ready for you and it is the second one... read here the first
Today we will talk about hair care and specifically about Macadamia Healing oil treatment. It is a therapeutic hair oil, as described by its name, which contains two of the finest oils available, the macadamia and argan oil! It aims to moisturize the hair and of course in their nutrition . It can be used in a variety of ways.

  • Apply to dry hair for styling and protection and I have to point that your hair will not be greasy. It is also offer a very pleasant fragrance in hair that lasts.
  • Also for an extra moisturizing after bathing, after removing unnecessary moisture from your hair, you can apply on the tips and continue styling as desired.
  • For maximum results it can be mixed with your mask or a leave-in  cream- hair conditioner and do so your hait treatment.
  • Yet many hairdressers choose to mix a small amount of Macadamia Healing oil treatment in hair dyes.
Personally I find it a top product and the best of hair oils I've tried. Another positive point for me is that it does not contain, as far as I've read, silicones. My hair is dyed and damaged by technical tasks like highlights and the hydration that provides is exactly what I need. Yet Macadamia Natural oil contains a complete hair care range, from which I've tried the mask and leave-in cream and my opinion is the same positive (but those in another post blogger loves ..). Can be purchased in Greece from selected salons and also it is available from online shops. I personally purchased it from the stand of TNT company in the beauty exhibition Beauty Macedonia, with reduced value. The price varies on hair salons, it is  near 15 euros for packaging of 30ml.


Εσείς τι γνώμη έχετε για τα θεραπευτικά λάδια μαλλιών? Έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο ή κάποιο άλλο?


What's your opinion about healing oils for hair? Have you ever tried this or any other?

Ps: Το προϊόν έχει αγοραστεί με δικά μου χρήματα και εδώ αναφέρω την προσωπική μου άποψη γι'αυτό!
Ps: I personally purchased this product, and this is my honest opinion about this!
Kisses

6 σχόλια:

  1. είναι από τα λίγα λάδια μαλλιών που δεν εχω δοκιμάσει, αλλά θέλω να δοκιμάσω διάφορα προϊόντα της εταιρίας και κυρίως τη μάσκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρόνα μου είναι υπέροχα!Πρόσφατα πήρα και τη μάσκα και την leave-in cream! Η μάσκα ειδικά ειναι κορυφαία,πρώτη φορά έχω τόσο απαλά μαλλιά!Θα κάνω και σχετικό review σύντομα πιστεύω
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  2. Πολύ-πολύ ενδιαφέρον! :) Πολύ ωραίο ποστ Μαρία μου xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο ποστ εχω ηδη παραγγειλει να μου φερουν την ARGAN MARAKKESH OIL και τη περιμενω πως και πως!

    stellasbeautyworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I lov using oils for hair as long as I am sure they don't leave my hair super oily!

    ΑπάντησηΔιαγραφή