Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

What my skin loves!!!!

Καλησπέρα κορίτσια!
Σήμερα θα αναφερθώ σε 2 φαρμακευτικά προϊόντα που πραγματικά "αγάπησε" το πρόσωπό μου! Αρχικά να σας μιλήσω σχετικά με τον τύπο δέρματος μου! Έχω αρκετά ανοικτό τόνο δέρματος, και ο τύπος του είναι μεικτός με τάση ξηρότητας τον χειμώνα. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με σπυράκια και ακμή, πέρα από κάποια που εμφάνιζα σποραδικά τις "δύσκολες μέρες" του μήνα. Ωστόσο μετά από μια ιδιαίτερα στενάχωρη και στρεσογόνα περίοδο που πέρασα εμφάνισα κάποια αλλεργία που εκδηλώθηκε με μικρά σπυράκια στο πρόσωπο. Η δερματολόγος μου , διέγνωσε πιθανή θυλακίτιδα, μου σύστησε λοιπόν δύο προϊόντα τα οποία επανέφεραν το πρόσωπό μου στην πρότερη κατάστασή του.

Good afternoon to everyone!
Today I will refer to 2 pharmaceuticals products that my face really "loved"! Initially I will like to inform you about my skin type. I have light skin tone and its type is combination with a tedency to dry during the winter. I never had pimples and acne, in addition to some pimples I had during "difficult days" of month. Although after a particularly stressful period I had experienced an allergy manifested by some small pimples on face. So my dermatologist introduced me to two products that reinstated my face to its former condition.



  • Avene Cleanance gel soapless cleanser 25ml
Πιστεύω ότι σχεδόν όλες γνωρίζετε αυτό το προϊόν! Η δερματολόγος μου έδωσε δύο δείγματα και αυτό είναι το δεύτερο που χρησιμοποιώ και σίγουρα θα το αγοράσω! Ουσιαστικά είναι ένα αφρώδες gel καθαρισμού, που απομακρύνει τις ξένες ουσίες και την περίσσεια σμήγματος. Αν και δεν έχω ακμή ούτε λιπαρό πρόσωπο, δε ξέρανε καθόλου το δέρμα μου και έχει πλέον ενταχθεί στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου.


I think that almost all of you know this product. My dermatologist gave me two samples and this is the second I use and I will definitely buy it! Essentially it is a foamy cleaning gel, which removes impurities and excess sebum. Although I do not have acne or oily skin, it didn't dry my skin and know it is a step of my daily  facial routine.





  • Caladerm mask (Evdermia) 30gr ~ 19.50 euros
Αυτή είναι μια ιδιαίτερα δραστική και αποτελεσματική μάσκα, που περιέχει ενεργά συστατικά όπως σαλικυλικό οξύ, οξείδιο του ψευδαργύρου, θείο και καολίνη. Με αυτά επιτυγχάνεται ο καθαρισμός των πόρων του δέρματος, μείωση του σμήγματος και αντισηψία. Το αποτέλεσμα είναι δέρμα καθαρό, λαμπερό και φωτεινό. Στην αρχή ήμουν διστακτική γιατί απευθύνεται κυρίως σε πρόσωπα με ακμή, αλλά η δερματολόγος μου συνέστησε να την εφαρμόζω μια φορά μόνο την εβδομάδα (ενώ σε άλλες περιπτώσεις συστήνεται πιο εντατική χρήση) το βράδυ σε όλο το πρόσωπο και να την ξεπλένω το πρωί!




This is a very effective mask containing active ingredients such as salicylic acid, zinc oxide, sulfur and kaolin. With this mask we can achieve to clean the skin, reduce sebum and antisepsis. The result is clean skin, shiny and bright. At first I was hesitant because it is primarily addressed to people with acne , but my dermatologist recomended to apply only once a week in the evening over the face and rinse in the morning. 

Υγ: Κάθε πρόσωπο έχει διαφορετικές ανάγκες γι'αυτό συμβουλευτείτε τον δερματολόγο σας ,διότι έχει την επιστημονική γνώση, να σας συστήσει την κατάλληλη για την περίπτωσή σας αγωγή.

Ps: Every face has different needs so consult your dermatologist, because he/she has scientific knowledge, to recommend the appropriate treatment for you.

Kisses 
Maria  

1 σχόλιο: