Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Αγαπημένα προϊόντα Απριλίου

Λίγο καθυστερημένα βέβαια, αλλά εύχομαι σε όλες καλό μήνα!! Μπήκε ο Μάιος και το καλοκαίρι είναι προ των πυλών..
Παρακάτω θα σας αναφέρω τα αγαπημένα του μήνα που πέρασε...
Να λοιπόν τι περιελάμβανε το "πιάτο" του μήνα...
Πραγματικά αυτά τα προιοντα τα χρησιμοποιούσα σε καθημερινή βάση και με βολεύουν πολύ!Θα τα χαρακτήριζα all time classic - favourite products...
Μάσκαρα της BENEFIT "they're real"! : Πραγματικά υπέροχη μάσκαρα που με δύο στρώσεις κάνει τις βλεφαρίδες να μοιάζουν σα ψεύτικες..
Sleek Face contour kit in medium! Το νέο απόκτημα που κατατάσσεται αμέσως στα αγαπημένα!Περιλαμβάνει bronzer και highliter και το χρησιμοποιούσα πολύ για contouring και για να δώσω λάμψη στα ζυγωματικά.
Paint pot Painterly MAC : Για αυτό το προϊόν οι γνώμες ποικίλλουν! Άλλο το λατρεύουν και άλλοι το θεωρούν αδιάφορο. Προσωπικά το χρησιμοποιώ σαν βάση στα μάτια και βοηθάει στο να έχει διάρκεια το μακιγιάζ μου!Το έχω τεστάρει πολλές φορές και είμαι πολύ ικανοποιημένη!Η ποσότητα του είναι μεγάλη και γι'αυτό αν δε  το χρησιμοποιείται συχνά μπορεί να στεγνώσει!Μια καλή λύση είναι να το τοποθετείται ανάποδα, με το καπάκι προς τα κάτω.Εγώ έτσι το αποθηκεύω και παραμένει αναλλοίωτο εδώ και 1 χρόνο που το αγόρασα!
Blend perfection sponge Cosmopolitan : Δε χρησιμοποιώ υγρό make up, αλλά μερικές φορές βάζω ενυδατική με χρώμα και την σετάρω με μια ελαφριά mineralize τύπου πούδρα. Το συγκεκριμένο sponge  "σβησίματος" με βοηθάει να δίνω ένα ακόμα πιο φυσικό αποτέλεσμα στο πρόσωπό μου. Μπορείτε να το βρείτε στα Hondos kai κοστίζει περίπου 4 ευρώ σε αντίθεση με άλλα πολύ ακριβότερα!
Artdeco eyshadow No 29 : Την χρησιμοποιούσα στο καθημερινό πρωινό μου μακιγιάζ γιατί είναι πολύ βολικό το χρώμα της! Μου αρέσει πολύ η ποιότητα των προϊόντων της artdeco και οι τιμές τους είναι πολύ προσιτές!
Pro longwear lipglass MAC : Δεν έχω λόγια γι'αυτό το προϊόν! Είναι κάτι μεταξύ lipstick και lipgloss, μυρίζει εξαιρετικά και έχει πολύ μεγάλη διάρκεια!Το χρώμα που επέλεξα είναι το Infinitely Likable. Το μόνο αρνητικό αν θα μπορούσα να πω, είναι πως είναι λίγο ακριβότερο απο τα κλασσικά lipglass της MAC...αλλά είναι τέλειο!!!!!

Korres Λευκό μολύβι ματιών: Εδώ δεν έχω πολλά να πώ...κλασσική πλέον επιλογή για της άνοιξη και το καλοκαίρι.
Benefit Sugarbomb : Η Benefit είναι απίστευτη εταιρεία...θα έχετε καταλάβει τη συμπάθεια που τρέφω για τα προϊόντα της! Το Sugarbomb ήταν το πρώτο που αγόρασα μαζί με το Bella Bamba και έχουν σταθερή θέση ανάμεσα στα αγαπημένα μου προϊόντα! Το συγκεκριμένο προσφέρει χρώμα και μια διακριτική λάμψη στο πρόσωπο, που δεν είναι απαγορευτική ακόμα και για το πρωί.


Τώρα ας προχωρήσουμε στα αγαπημένα για την περιποίηση προσώπου...
Πρώτο και βασικότερο όλων για το ντεμακιγιάζ μου...


Bioderma Sensibio H2O 500ml: Νομίζω τα λόγια είναι περιττά!! Ήθελα πολύ να το δοκιμάσω και μου το σύστησε και η δερματολόγος μου!!Είναι εξαιρετικό!!Πίστευα πώς είναι υπερβολικά όσα λένε γι'αυτό το ντεμακιγιάζ αλλά τελικά διαπίστωσα και μόνη μου πως είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Φίλη μου φαρμακοποιός μου συνέστησε γενικά τα προϊόντα της Bioderma και σύντομα θα έχω post με review για τα αντηλιακά της σειράς που θα πάρω!









Οι δύο τελευταίες μου και αγαπημένες επιλογές!



Fresh Line "Δήμητρα" face wash : Το χρησιμοποιώ στο μπάνιο για τον καθαρισμό του προσώπου μου! Είναι σταθερή επιλογή μου εδώ και καιρό και τον καλό είναι πως διατίθεται και σε travel size για να το παίρνω μαζί μου σε τυχόν ταξίδια.Με την χρήση του καθαρίζεται η επιδερμίδα μου και προλαμβάνω την εμφάνιση ή την εξάπλωση από σπυράκια.
Bioten skin moisture cleansing wipes Γάλα βαμβακιού & Βιταμίνη Ε : Τα καλύτερα μαντηλάκια καθαρισμού που έχω δοκιμάσει!Δεν κάνω διαφήμιση στην εταιρεία και όταν τα αγόραζα ήμουν διστακτική, γιατί όσα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ έχω δοκιμάσει δε με βόλεψαν καθόλου. Η σύνθεση των συγκεκριμένων όμως διαφέρει. Είναι πολύ ενυδατική και ένα μόνο μαντιλάκι αρκούσε να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου τις μέρες που δεν είχα πολύ χρόνο να ασχοληθώ ή που απλώς βαριόμουν την όλη διαδικασία (και σε ποια δεν έχει συμβεί?)!

Αυτά λοιπόν!!
Πείτε μου τη γνώμη σας..και ποια προϊόντα αγαπάτε εσείς να χρησιμοποιείτε!!
Φιλιά 


8 σχόλια:

  1. Η They're Real είναι και δική μου αγαπημένη!Θα θελα πολυ να δοκιμασω το contour kit από τη sleek!Απο bioderma χρησιμοποιω το sebium (το πρασινο) για λιπαρες επιδερμιδες και το λατρευω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πρακτικό το contour Kit της sleek!πλεον το προτεινω και μου αρέσει ιδιαιτερη που το highlighter δίνει λάμψη χωρίς να βγάζει glitters στο πρόσωπο!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία αγαπημένα!! Μου έδωσες πολύ καλές ιδέες για τις επόμενες αγορές μου!!Πρώτο στη λίστα το ντεμακιγιάζ της bioderma!!Περιμένω το review με τ' αντηλιακά!Πολλά φιλάκια!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες!Να το δοκιμασει Μαρακι το Sensibio είναι τέλειο!!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. auto to sfuggaraki su exei vgei kalo?
    to exw valei sto mati alla dn to exw agorasei akoma...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου με βόλεψε πάρα πολύ! πολλοί μάλιστα το θεωρούν καλύτερο από το αντίστοιχο της Mac που είναι και λίγο πιο flat!πάντως το έχω πλύνει πολλές φορές και κρατάει το σχήμα του μια χαρά.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Αυτό ντεμακιγιάζ της Bioderma είναι τόσο καλό όσο έχω ακούσει να λένε; Αν είναι έτσι θέλω να το δοκιμάσω! Σε τι τιμή το βρήκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την τόσο καθυστερημένη απάντηση μαλλον δεν πρόσεξε οτι είχα νεό σχόλιο! Είναιτρομερό προιον! Τα 250 ml τα βρήκα στα 27 euro νομίζω!

      Διαγραφή